Kourtney Kardashian představuje bizarní produkt. Na trh uvedla vaginální gumové medvídky

Kourtney Kardashian uvedla na trh nový produkt: gumové medvídky pro vagínu. Kroutíte hlavou a ptáte se, k čemu mají sloužit a jak fungují?

Podnikatelka Kourtney nedávno založila svoji lifestylovou značku Lemme, pod kterou, mimo jiné, prodává vitamíny. Jako svůj nejnovější výrobek uvedla na trh gumové medvídky pro vagínu. Tedy sladkosti, které mají podporovat zdraví pochvy a zlepšovat hladinu pH. Gumoví medvídci mají být kombinací ananasu, vitaminu C a probiotik, jak píše web Vip.de.

Nový produkt propaguje sama Kourtney. V propagačním videu leží na podlaze ve žlutém oblečku a s chutí pojídá žlutého gumového medvídka, zatímco se kolem ní v kruhu promenádují kočky, které mají symbolizovat vagíny. Jak píše web Daily Mail, výrobek je dále oslavován slovy: „Dopřejte své vagíně sladkou pochoutku, kterou si zaslouží (a proměňte ji ve sladkou pochoutku). Víte, co se říká… jste to, co jíte.“

To, co bylo jistě zamýšleno jako vtipná reklamní strategie, si však vysloužilo značnou kritiku. V komentářích se objevují názory, že celá myšlenka je směšná. „Vagína nemá vonět ani chutnat sladce. Pokud ano, je něco špatně. Nevěřte těm nesmyslům,“ píše jeden z uživatelů. Svůj názor vyjádřila i americká gynekoložka Jen Gunter. Na svém instagramovém profilu upřesňuje: „Každý, kdo říká, že vaše vagína není svěží nebo potřebuje lepší chuť, je misogyn a hrozný člověk.“ V neposlední řadě radí každé ženě: „Pokud si myslíte, že máte zdravotní problém, obraťte se na odborníka, ne na Kardashianku.“

Za redakci dodáváme, že náš pohled na gumové medvídky již nikdy nebude jako dřív. Navíc naše první setkání s názvem tohoto produktu nás lehce vyvedlo z míry – měli jsme trochu obavy, zda se opravdu pouze konzumují nebo se s nimi nedělá něco jiného a po zhlédnutí videa se nám trochu ulevilo.

Zdroje: Vip.de, Daily Mail, Instagram