Ceník influencerů: Kolik si vydělají za příspěvek na sociální síti?

Influenceři jsou čím dál tím více vidět. Jsou k vidění na firemních večírcích, společenských akcích a dokonce i na politických debatách. Tvůrci obsahu na sociální sítě doslova dobyli svět a asi všechny zajímá, kolik si vydělají. Expres přinesl odpověď. Budete dost překvapení!

V poslední době se dost rozmohl influencer marketing. Jedná se o formu propagace na sociálních svítí. A nepropaguje je nikdo jiný než hvězdy internetu – influenceři! Může se jednat o jeden, ale i více příspěvků na sociální síti. Někdy firmy požadují video, jindy postačí fotka nebo příspěvek na tzv. stories.

V zahraničí je tato forma marketingu běžná, ale u nás je stále v plenkách. Toho se snažil využít spolupromotér organizace Clash of the Stars Jakub Jíra, jenž v minulosti byl manažerem influencerů. A právě díky kontaktům, které za ty celé roky nasbíral, nyní firmám může nabízet širokou nabídku kontaktů nejpopulárnějších českých influencerů. Na webu Jírovy firmy Jíra Industries můžete mimo jiné i najít to, kolik za propagaci od influencerů zaplatíte.

Až 60 tisíc na příspěvek!

V jeho „stáji“ můžete najít ty nejznámější influencery současné doby: Annu Šulcovou, Domi Alagiu, Tomáše Chlupa, Taryho, Datla, Maru Roseckou či další známé tváře, které jste mohli vídat například v Like Housu.

Redakci Expresu Jíra prozradil, že ceny za příspěvek na sociální síti se pohybují v řádech několik tisíců korun. Podle exkluzivních informací si ty nepopulárnější influenceři (například Anna Šulcová, Domi Alagia nebo Tary) účtují prý i 50–60 tisíc korun za jeden příspěvek na sociálních sítích! Pokud byste je chtěli pozvat na nějakou akci, tak za to zaplatíte už méně, ale taky byste si měli prý připravit několik desítek tisíc korun. Konkrétní částky Jíra prozradil nechtěl.

Kromě influencerů Jírova firma také zastupuje profesionální sportovce, a to konkrétně například MMA zápasníka Václava Mikuláška, jenž zápasí v Oktagonu, nebo nejlepší českou zápasnici Lucii Pudilovou z UFC. Je jasné, že slavní sportovci mají na influencerskou kariéru také dobře našlápnuto… Podle webu Evisions má nejvíce sledujících na Instagramu ze sportovců Petr Čech a Makhmud Muradov.

Zdroj: Expres, Jíra Industries, Evisions, Instagram