Meghan Markleové se nedaří s její značkou American Riviera Orchard. Byla zamítnuta její žádost o ochrannou známku v USA
Meghan Markleová utrpěla neúspěch se svou lifestylovou značkou American Riviera Orchard, která byla uvedena na trh na začátku tohoto roku poté, co byla zamítnuta její žádost o ochrannou známku v USA.
Může dojít k vyřazení přihlášky
Nová lifestylová značka Meghan Markleové American Riviera Orchard utrpěla neúspěch poté, co byla zamítnuta její žádost o ochrannou známku v USA.
Vévodkyně ze Sussexu nyní dostala tři měsíce na to, aby reagovala na „nefinální úřední opatření“ vydané Úřadem Spojených států pro patenty a ochranné známky (USPTO). Byla upozorněna, že pokud tak neučiní, může být její přihláška vyřazena.
Při posuzování její nabídky ochranné známky bylo Meghan také řečeno, že pokud chce pokračovat, musí zaplatit dalších 700 dolarů, protože původně nezaplatila správný poplatek. Ve své 48stránkové žalobě pak úředníci USPTO vysvětlili, proč Meghanina nabídka ochranné známky nebyla úspěšná.
Vadilo nejen široké popisování výrobků
Mezi důvody patřil požadavek na změnu identifikace zboží, požadavek na použití více tříd a požadavek na odmítnutí popisného znění Riviery. Každý, kdo žádá o ochrannou známku v USA, se vystavuje riziku zamítnutí, protože známka je zeměpisně popisná a mohla by ostatním zabránit v popisu jejich výrobků.
Přihláška vévodkyně také neuspěla, protože popisy výrobků, které chtěla chránit ochrannou známkou, byly příliš široké. Patřily mezi ně „koktejlové ubrousky“, „pánve“ a „kuchyňské náčiní, konkrétně cedníky, lžíce, vidličky, špachtle, kleště, roztírače, šlehače“ a „dávkovače mýdla“.
Zdroj z USA sdělil deníku Mirror: „Proces získání ochranné známky je velmi přísný. Bylo by překvapením, kdyby Meghan při snaze prosadit svou žádost žádnou neobdržela už dříve. Stále je velmi oddaná své značce a má tři měsíce na odpověď. V žádném případě to nepovede k tomu, že by od toho upustila.“
V žádosti o ochrannou známku, která byla poprvé podána 2. února, byly uvedeny plány na prodej kuchyňského nádobí, nápojů a džemů pod názvem American Riviera Orchard, který ani po pěti měsících od svého uvedení na Instagramu neuvedl do prodeje jediný výrobek.Přihlášku podala u USPTO společnost Mama Knows Best, LLC.Společnost dosud podala dvě další přihlášky spojené s American Riviera Orchard.Společnost Mama Knows Best, LLC, je registrována na stejné adrese v Beverly Hills jako společnost Archewell Organisation Harryho a Meghan.
Zdroj: Mirror