Inovace mezi značkami společnosti Procter & Gamble: Gillette je králem
Společnost P&G neustále usiluje o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě a mění způsob, jakým spotřebitelé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň s tím budují udržitelnější budoucnost. Na letošním ročníku veletrhu CES spotřebitelům představila celou škálu nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.
Na tyto body se inovace v rámci udržitelnosti zaměřují nejvíce:
- Recyklovatelné obaly i samotné části produktů
- Použití recyklátu při výrobě obalů i samotných produktů
- Produkty, při jejichž používání se spotřebuje mnohem méně vody a elektřiny
Protože portfolio produktů společnosti P&G je široké a denně její produkty používá několik miliard lidí, má i malá změna obrovský význam pro planetu. A týká se to i holicích strojků a žiletek určených na pro pánské
i dámské holení. Každá inovace značky Gillette a Venus je vyvíjena nejen s ohledem na funkčnost, design nebo uživatelský komfort, ale bere v potaz také ochranu životního prostředí.
Když před více než 120 lety pan King Camp Gillette zdokonalil holicí žiletku tak, že se stala velmi jednoduchou pro používání, a navíc přišel s takovým obchodním modelem, že si ji mohl dovolit úplně každý, odstartoval nikdy nekončící éru inovací těchto holicích pomůcek. A na co se zaměřují ty úplně nejnovější?
Úprava vousů s řadou King C. Gillette
Značka Gillette z portfolia P&G už dávno nepřináší jenom hladké oholení. Nejoblíbenějším stylingem je dnes strniště – vousy si tak upravuje dokonce každý třetí muž! Strniště totiž skýtá celou řadu výhod – muž v něm může vypadat starší nebo mladší a modernější, hubenější nebo mužnější, správný střih dovede také třeba zakrýt nedokonalosti… Strniště prostě poskytuje velkou flexibilitu. Někteří muži například střídají strniště a oholenou tvář, podle toho, jaký styl si vybrali pro danou příležitost. A řada King C. Gillette jim přináší kompletní sadů produktů péče o vousy. Její základ tvoří Style Master, který díky třem nástavcům dovede zastřihnout vousy na přesně zvolenou délku, vytvořit přesné okraje kolem linie vousů a oholit oblasti obličeje, kde by žádné chloupky zůstat neměly. Řadu doplňuje například také šampon nebo balzám na vousy a gel na holení.
Heated Razor pro pohodlnější oholení
Vyhřívaný holicí strojek Heated Razor od GilletteLabs, který napodobuje přikládání horkého ručníku na tvář pro změkčení vousů a přípravu pokožky na proceduru, najdete na trhu už více než 2 roky. Nyní je k sehnání i se speciálním cestovním pouzdrem, takže si pohodlné a bezpečné holení užijete i na cestách! A společnost P&G letos na veletrhu CES představila i speciální edici holicího strojku GilletteLabs – Bugatti Special Edition, v níž se design tohoto prvního vyhřívaného holicího strojku na světě potkal s automobilovou legendou. GilletteLabs také nově do svého produktu plánuje zabudovat exfoliační tyčinku, která odstraňuje nečistoty z pokožky před průchodem samotných břitů po tváři. To propojí péči o pokožku a holení do jednoho kroku.
Holení pro dámy – Gillette Venus Rosegold
Dámský holicí strojek Gillette Venus Rosegold je tu pro holení citlivé pokožky. 5 břitů zajistí dokonalý výsledek a zvlhčující pásky s Aloe Vera pokožku zklidní a vyživí. Holicí strojek má kovovou zlatorůžovou rukojeť, kterou můžete používat prakticky donekonečna, takže šetříte životní prostředí. Holicí strojek a náhradní holicí hlavice jsou navíc v souladu se šetrným přístupem P&G k životnímu prostředí zabaleny v plně recyklovatelných obalech.
Společnost P&G neustále usiluje o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě a mění způsob, jakým spotřebitelé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň s tím budují udržitelnější budoucnost. Na letošním ročníku veletrhu CES spotřebitelům představila celou škálu nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.
Na tyto body se inovace v rámci udržitelnosti zaměřují nejvíce:
- Recyklovatelné obaly i samotné části produktů
- Použití recyklátu při výrobě obalů i samotných produktů
- Produkty, při jejichž používání se spotřebuje mnohem méně vody a elektřiny
Protože portfolio produktů společnosti P&G je široké a denně její produkty používá několik miliard lidí, má i malá změna obrovský význam pro planetu. A týká se to i holicích strojků a žiletek určených na pro pánské
i dámské holení. Každá inovace značky Gillette a Venus je vyvíjena nejen s ohledem na funkčnost, design nebo uživatelský komfort, ale bere v potaz také ochranu životního prostředí.
Když před více než 120 lety pan King Camp Gillette zdokonalil holicí žiletku tak, že se stala velmi jednoduchou pro používání, a navíc přišel s takovým obchodním modelem, že si ji mohl dovolit úplně každý, odstartoval nikdy nekončící éru inovací těchto holicích pomůcek. A na co se zaměřují ty úplně nejnovější?
Úprava vousů s řadou King C. Gillette
Značka Gillette z portfolia P&G už dávno nepřináší jenom hladké oholení. Nejoblíbenějším stylingem je dnes strniště – vousy si tak upravuje dokonce každý třetí muž! Strniště totiž skýtá celou řadu výhod – muž v něm může vypadat starší nebo mladší a modernější, hubenější nebo mužnější, správný střih dovede také třeba zakrýt nedokonalosti… Strniště prostě poskytuje velkou flexibilitu. Někteří muži například střídají strniště a oholenou tvář, podle toho, jaký styl si vybrali pro danou příležitost. A řada King C. Gillette jim přináší kompletní sadů produktů péče o vousy. Její základ tvoří Style Master, který díky třem nástavcům dovede zastřihnout vousy na přesně zvolenou délku, vytvořit přesné okraje kolem linie vousů a oholit oblasti obličeje, kde by žádné chloupky zůstat neměly. Řadu doplňuje například také šampon nebo balzám na vousy a gel na holení.
Heated Razor pro pohodlnější oholení
Vyhřívaný holicí strojek Heated Razor od GilletteLabs, který napodobuje přikládání horkého ručníku na tvář pro změkčení vousů a přípravu pokožky na proceduru, najdete na trhu už více než 2 roky. Nyní je k sehnání i se speciálním cestovním pouzdrem, takže si pohodlné a bezpečné holení užijete i na cestách! A společnost P&G letos na veletrhu CES představila i speciální edici holicího strojku GilletteLabs – Bugatti Special Edition, v níž se design tohoto prvního vyhřívaného holicího strojku na světě potkal s automobilovou legendou. GilletteLabs také nově do svého produktu plánuje zabudovat exfoliační tyčinku, která odstraňuje nečistoty z pokožky před průchodem samotných břitů po tváři. To propojí péči o pokožku a holení do jednoho kroku.
Holení pro dámy – Gillette Venus Rosegold
Dámský holicí strojek Gillette Venus Rosegold je tu pro holení citlivé pokožky. 5 břitů zajistí dokonalý výsledek a zvlhčující pásky s Aloe Vera pokožku zklidní a vyživí. Holicí strojek má kovovou zlatorůžovou rukojeť, kterou můžete používat prakticky donekonečna, takže šetříte životní prostředí. Holicí strojek a náhradní holicí hlavice jsou navíc v souladu se šetrným přístupem P&G k životnímu prostředí zabaleny v plně recyklovatelných obalech.