Reklama na Staropramen v čele s Orlandem Bloomem je venku. Herec se v ní snaží přijít na tajemství pivovaru

Před týdnem jsme psali, že britský herec Orlando Bloom se stal ambasadorem pivovaru Staropramen. Jeho osoba se stala hlavním aktérem v reklamě, která má na evropských trzích propagovat pivo značka Staropramen. V té době však reklamu ještě nikdo neviděl. Pivovar ji před dvěma dny zveřejnil na svém youtubovém kanálu.

Orlando se v ní objevuje na neznámějších místech v Praze a snaží se přijít na tajemství pivovaru. Dokonce se označuje za experta na Prahu, protože tu strávil zhruba 5 let natáčením seriálu Carnival Row. Ten nedávno na Amazon Prime odvysílal svou druhou řadu. Orlando už proto ví, proč se Praze přezdívá zlaté město, odhalil tajemství místní kuchyně, zjistil, že Čechům velmi záleží na jejich pivu.

Čemu však na kloub za tu dobu nepřišel je to, jak Staropramen dokáže vyrobit tak dokonalé pivo. Aby na to přišel, dostane se dokonce i dovnitř pivovaru, odkud je ale vyhozen na ulici. Nezbyde mu proto nic jiného než na to přijít sám. Na konci reklamy proto zpod saka s úsměvem vytáhne půllitr natočeného piva a tím reklama končí.

Zprávu o nové reklamě, která je součástí kampaně Vařeno odborníky pro odborníky, včera vydal také zpravodaj iDnes. Pivo Staropramen je tu s námi už 150 let a stále se vaří na pražském Smíchově. Cílem kampaně je představit Prahu jako centrum pivní kultury a oslavit ty, kteří ho vyrábí a ctí tradice, a stejně taky ty, kteří si na něm rádi pochutnávají.

Podle diskuse po článkem se ale zdá, že u nás je takových lidí málo. Někdo si místo Staropramenu raději dopřeje značku jinou, někdo dokonce před ním dá přednost kohoutkové vodě. Reklama je však určená především pro zahraniční trh.

Zdroje: YouTube, iDnes