Orlando Bloom získal novou roli. Stal se ambasadorem pivovaru Staropramen
Tohle je tedy novinka! Herec Orlando Bloom se objeví v nové reklamě českého pivovaru Staropramen, ve které bude propagovat stejnojmenný zlatavý mok. Orlando se nijak netajil tím, že si Prahu a její okolí při svém pracovním pobytu velmi zamiloval. Se svými fanoušky na Instagramu sdílel časté projížďky na kole po naší malebné krajině, takže není divu, že na takovou nabídku kývnul.
Orlando u nás strávil zhruba pět let, během kterých tu natočil velmi úspěšné dvě řady seriálu Carnival Row. Pražské uličky byly přímo jako stvořené pro prostředí plné víl, faunů a jiných zvláštních stvoření, bojující o svou svobodu. Hvězda Pána prstenů nebo Pirátů z Karibiku si ale kromě místní přírody oblíbil i naše pivo.
„Do Prahy jsem se zamiloval, když jsem tu pár let žil a pracoval. Je to nádherné město plné úžasných lidí, ale pokud jde o pivo, je těžké je uspokojit. Staropramenu se to daří již více než sto let, což naznačuje, jak je dobrý,“ cituje Orlandova slova z tiskové zprávy oficiální blog pivovaru Molson Coors. Tento pivovar je mateřskou společností Staropramenu a v Praze vytvořená reklama poběží hlavně v zahraničí.
Podle ředitelky pivních značek divize Molson Coors pro Evropu, Střední východ, Afriku a Asii a Tichomoří, Debbie Mackové, je Orlando tím pravým, kdo by měl pivo Staropramen propagovat. „Orlando je pro Staropramen ideálním partnerem – je mistrem svého oboru, stejně jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah, protože zde několik let žil a pracoval,“ vysvětlila Macková.
Sám Orlando je prý šťastný, že může propagovat tak kvalitní produkt, jako právě pivo Staropramen. Uvedl, že Praha je plná úžasných lidí, ale pokud jde o pivo, je těžké se jim zavděčit. „Staropramen uspokojuje toto náročné publikum už více než sto let, což vypovídá o tom, jak je dobré,“ dodal herec, který v reklamě vysvětluje své vazby k městu a také odhaluje vznik jeho pivní kultury.
Zdroje: Molson Coors Blog