Meghan a Harry ze svého neúspěchu viní covid a smrt královny, tvrdí zdroj. Zbývá už jim jen jedna lukrativní smlouva
Princ Harry a Meghan Markle věří, že měli „smůlu“, a ze svého neúspěchu ve formě podcastu a filmové tvorby viní okolnosti jako jsou covid a smrt královny, uvedl deník Daily Star.
Princ Harry a Meghan Markle si myslí, že měli „smůlu“, přestože se jim podařilo proniknout do médií, ale ne vše úplně vyšlo podle jejich představ. Vévoda a vévodkyně ze Sussexu viní ze svých potíží v prosazení se v tvůrčím světě okolnosti, jako jsou covid, smrt královny Alžběty a krize životních nákladů.
„Říká se, že si myslí, že měli opravdu smůlu.“ uvedl zdroj z Los Angeles.
Dvojice nedávno utrpěla újmu, když společnost Spotify oznámila, že po vydání pouhé jedné série Meghanina podcastu Archetypes ruší jejich lukrativní smlouvu. Streamovací gigant vydal společné prohlášení s jejich značkou Archewell, v němž uvedl, že se po dvou a půl letech spolupráce „vzájemně dohodli na rozloučení“. Společnost také uvedla, že je na dvanáctidílný seriál Meghan „hrdá“, ale potvrdila, že nebude druhá série, přestože se při svém debutu v srpnu 2022 vyšplhala na první místo v žebříčku podcastů.
Meghan Markle’s “Archetypes” Spotify podcast won’t be renewed for a second season, a casualty of the audio company’s overhaul of its approach to podcasting https://t.co/ZRV01zEuyO
— The Wall Street Journal (@WSJ) June 15, 2023
Meghan a Harrymu nyní zbývá už jen jedna významná mediální smlouva se společností Netflix, jejíž hodnota se odhaduje na neuvěřitelných 100 milionů dolarů (cca 2,1 milionů Kč). Dvojice uvedla svůj dokumentární seriál Harry & Meghan, který se okamžitě stal nejsledovanějším dokumentem, který na této platformě debutoval, když vznesla obvinění proti svým královským příbuzným.
Zatím však manželé nevydali žádný další program a Meghanin animovaný seriál Pearl byl stažen ještě před vydáním prvního dílu. Nyní se také proslýchá, že streamovací platforma zvažuje také ukončení spolupráce s dvojicí, až jim v roce 2025 vyprší smlouva.
Zdroj: dailystar.co.uk, wsj.com