Adamovská, Štěpánek a Plíšková spojili své jméno se společností, jejíž úmysl nevyšel

Na marketingové kampani společnosti Premiot Group se podílely i některé z hvězd ze světa showbyznysu, které „propůjčily“ své tváře s přesvědčením, že se jedná o seriózní záležitost. Ani ve snu nikoho z trojice nenapadlo, že by se mohlo něco pokazit. Opak byl bohužel pravdou.

Kampaně se účastnilo mnoho hvězd, ale nejvíce se v této věci angažovala Zlata Adamovská společně se svým manželem Petrem Štěpánkem a tenistka Karolína Plíšková, kteří se stali hlavními tvářemi společnosti Premiot Group. Trojice propůjčila své obličeje v domnění, že se jedná o investici, která by mohla veřejnost zajímat. Petr Štěpánek dokonce natočil reklamu, v níž říká následující: „Možná teď je ten správný čas svěřit investice do správných rukou,“ přičemž si podá ruku s majitel společnosti Spodniakem.

Bytový projekt v Praze

Podle informací webu seznamzpravy.cz se již zmíněné trio sešlo na konci podzimu minulého roku v Praze, aby se společně podíleli na poklepávání základního kamene bytového projektu. I přes to, že se zprvu zdálo, že je vše zalité sluncem, se brzy situace nešťastně zkomplikovala. Stavba se zastavila a Premiot Group přiznal na jejich staně problémy s plněním svých závazků vůči investorům.

Na veřejnost situace nepůsobí nejlepším dojmem

Jako problematická se situace jeví proto, jelikož zdánlivě působí na veřejnost tak, že celebrity, které se podílejí na této kampani, měly sloužit pouze k tomu, aby firma budila důvěryhodnost a případně vzbuzovala v lidech zájem své finance investovat právě zde. To se ostatně i stalo, jelikož investiční společnost vybrala 2 miliardy korun od bezmála 3 tisíc lidí, včetně jednoho z ambasadorů, herce Petra Štěpánka. „V současné chvíli nemám žádné jiné informace než všichni ostatní. Sám jsem také investorem,“ řekl herec s tím, že upřímně věří, že skupina Premiot své závazky vůči investorům dodrží.

Omluva a vysvětlení od společnosti Premiot Group

Společnost Premiot Group se ostatně k celé této nepříjemné situaci vyjádřila a snažila se o uklidnění veřejnosti a především svých investorů. Podle informací webu e15.cz byl všem zúčastněným zaslán e-mail, v němž se jménem celé investiční skupiny Spodniak omluvil za prodlení svých závazků. „Všechny dotčené bychom rádi ujistili, že pracujeme na co nejrychlejší nápravě,“ informoval investory.

Doufejme, že si celebrity dají příště větší pozor, s kým svá jména spoji´.

Zdroj: seznamzpravy.cz, e15.cz