Ozzy Osbourne si v nové reklamě utahuje z korporátních pracovníků. Není sám. Reklamy jsou opravdu vtipné

Největší událost amerického fotbalu Super Bowl není pouze o sportu a hudebních vystoupeních v poločase. Součástí je i promítání reklam. A právě v několika z nich se objevuje Ozzy Osbourne a další rockové hvězdy. Společně si dělají legraci se zaměstnanců, kteří pracují v korporátech. Ti se totiž v závěru dne titulují jako „rock stars“ (rockové hvězdy).

Některé z největších rockových hvězd, včetně Ozzyho Osbourna, Joan Jett, Billyho Idola, Garyho Clarka Jr. a spoluzakladatele skupiny KISS Paula Stanleyho, spojily své síly, aby se ohradily proti zaměstnancům firem, kteří mezi sebou volně používají termín „rocková hvězda“. Ti, když v průběhu svého pracovního dne odvedou vynikající výkon, používají jako vyjádření pochvaly či uznání právě toto označení. Na to skutečné rockové hvězdy vtipně reagují ve zbrusu nové reklamě určené pro vysílání na Super Bowlu, jak popisuje portál Music Mayhem.

„Rockové hvězdy si své tituly tvrdě zasloužily,“ stojí v popisku reklamy na YouTube. „Takže když obchodní svět začne nazývat vedoucí pracovníky ‚rockovými hvězdami‘, legendy k tomu mají co říct.“ V 60sekundové reklamě tak Ozzy a spol. vyjmenovávají různé důvody, proč je užívání termínu v kontextu korporátu tak nevhodné. Billy Idol se, dle webu People, nechal slyšet, že natáčení pro něj bylo velmi zábavné a rád si dělá legraci sám ze sebe. Billyho například v záběrech vidíme, jak nese motorovou pilu.

Kromě hlavní reklamy bylo natočeno ještě několik kratších, ve kterých je dán prostor jednotlivé skutečné rockové legendě. „Kdo je ten nový chlap?“ ptá se zaměstnanec své kolegyně a dívá se přitom na Ozzyho sedícího zády. Ten se náhle otočí od svého monitoru, na sobě má košili s krátkými rukávy, takže jsou vidět jeho rozsáhlá tetování, kravatu, oči namalované svými typickými černými linkami a nesměle se představí: „Ahoj, já jsem Ozwald.“ Přičemž oba zaměstnanci jsou očividně zaskočeni vzhledem svého nového kolegy.

Kratičké reklamy jsou svižné, nabité humorem a (nejen) fanouškům tvrdé hudby jistojistě vyloudí úsměv na tváři.

My v redakci s Princem temnoty a jeho ostatními kumpány jednoduše souhlasíme. Vysedávání v kanclu a vyplňování excelovských tabulek z vás rockovou hvězdu opravdu nedělá. Leda že byste si k tomu vyplňování alespoň pustili nějaké Ozzyho album anebo měli na ploše počítače místo loga firmy foto nějakého roztomilého netopýra.

Zdroje: Music Mayhem, People, Youtube