Celebrity vs. móda: Rosé spolupracuje se SKIMS, Pharrell Williams a Nigo zase chystají spolupráci s LV
Spolupráce módních značek s celebritami i v tomto roce utváří zajímavé módní prostředí. Spotřebitelé mají možnost vlastnit kousky vytvořené nebo podporované jejich oblíbenými hvězdami. Podívejte se, jaké spolupráce a trendy letos letí.
Rosé a Skims
Rosé z dívčí skupiny Blackpink stála v čele letošní valentýnské kampaně Skims. Objevila se na fotkách, na kterých má na sobě sametové slipdressy a krajkové pyžamo se radostnou grafikou.
„Valentýn má v mém srdci odjakživa zvláštní místo,“ uvedla Rosé ve svém prohlášení. „Možná je to i tím, že je to jen pár dní po mých narozeninách, připadá mi to zvláštní, skoro jako druhé kolo narozenin. Tato kolekce zachycuje tento pocit díky kouskům, které jsou romantické a roztomilé zároveň. Focení této kampaně jsem si užila a doufám, že se v těchto kouscích bude každý cítit stejně sebevědomě a krásně jako já.“
Loungewear s potiskem srdíček tvoří jádro valentýnské kapky Skims 2025. Loni si virální značka Kim Kardashian vybrala jako tvář své únorové kampaně Lanu Del Rey.
„Každá kampaň Skims má být ikonická a Rosé to dokonale ztělesňuje,“ dodala Kardashian, spoluzakladatelka a kreativní ředitelka Skims. „Její elegance a energie jsou bezkonkurenční a je to dokonalá Valentýna pro rok 2025. Tato kolekce je romantická, zábavná a plná osobnosti a Rosé to skvěle vystihla.“
Rosé byla jmenována globální ambasadorkou Saint Laurent v roce 2020. Účinkovala v kampaních pro Yves Saint Laurent Beauté, stejně jako pro oblečení a kabelky této značky.
Pharrell Williams/Nigo a Louis Vuitton
Zpěvák Pharrell Williams a Nigo, kreativní ředitel značky Kenzo, spojili síly pro sezónu Louis Vuitton podzim/zima 2025. Kolekce Pharrella Williamse a Niga spojuje minulost s budoucností a mísí archivní vlivy se současnými emblémy. Čerpá z Nigových archivů pracovních oděvů a Pharrellovy streetwearové vize, oslavuje jejich společné subkulturní kořeny a ztělesňuje kreativní ekosystém LVERS.
Kolekce se opírá o éru skatewearu z přelomu století. Pharrell a Nigo se v ní vracejí k éře, kterou před dvěma desetiletími pomáhali rozvíjet. Upoutávky představily řadu studentských bund inspirovaných módou na přelomu století. Na tuto éru odkazují například přívěsky na klíče s flipovým telefonem a další produkty.

Jaké trendy v současnosti celebrity podporují?
Oblíbené hvězdy nejlépe ukazují směry, které se z přehlídkových mol přenesou do našich šatníků. Jde například o obleky nadměrné velikosti. Osmdesátkový styl se vrátil, když Hailey Bieber vzala takový oblek na akci.
Dalším trendem jsou skládané sukně. Alexa Chung, Charli XCX a mnoho dalších se inspirují kulturou grunge a kombinují midi plisované sukně s motorkářskými botami a tričky kapel.
Prosazuje se taky světle růžová barva („powder pink“). Propaguje ji například herečka Sienna Miller. Jde o flexibilní módní trend. Můžete ji nosit s oblíbenými neutrálními barvami nebo v kontrastu se sytými odstíny, jako je olivově zelená.
Minulostí se inspirovaly kabelky s leopardím potiskem. Tyto stylové tašky s rock’n’rollovou atmosférou 70. let okamžitě dodají outfitu 100x větší šmrnc. Laura Harrier a Kate Moss prosazují tento trend.
Gigi Hadid si v poslední době oblíbila džínovinu s vintage úpravou. Klasický modrý styl s rovným střihem patří k jejím preferovaným stylům.
Hnědá barva si v posledním roce stabilně drží přední pozici ve světě milovníků módy. Celebrity jako Sofia Richie Grainge ji podporují jako sofistikovanou volbu pro večerní nošení.
Zoe Kravitz začala prosazovat průsvitnou krajku. Tento trend se prosazoval už na konci loňského roku. Černé kousky uvolní v létě místo bílé krajce, která se skvěle kombinuje s křiklavě bílými košilemi nebo tričky a žabkami.
Zdroje: wwd.com, www.whowhatwear.com