Vémola to schytal za novou spolupráci: Dno, vzkazují lidé. Bojovník se brání, nikdo mu ale nevěří
Karlos Vémola (36) je známý svou láskou pro luxus. Užívá si rychlá auta, ale hlavně zoo, kterou má doma. Aby toho nebylo málo, chystá bijec svatbu se svou snoubenkou Lelou. A to všechno musí stát spoustu peněz.
Čím víc se blíží svatba s jeho snoubenkou, tím víc firem Karlos propaguje. Skoro se až zdá, že nemá dostatek peněz, a tak bere jednu spolupráci za druhou. Tentokrát však u svých fanoušků dost klesl, když začal propagovat firmu, která pomáhá lidem, kteří spáchali nějaký dopravní přestupek. Vzhledem k tomu, že firma zastupuje i lidi, kteří zavinili nehodu, při které někdo přišel o život, fanoušci začali Karlose bombardovat zprávami, že se kvůli penězům snížil až na úplné dno.
„Pokud máte problémy s řidičákem, nebo vám dokonce hrozí jeho zadržení, vezmete si právníka, který se zabývá dopravním právem. Pokud potřebujete pomoci, obraťte se na nás. My vám s tím pomůžeme. Oss,“ říká v reklamním videu Karlos, který v tuto chvíli drsného sportovce moc nepřipomíná. Sledující však na nic nečekali a pustili se do nenávistných komentářů. „Opravdu vám přijde v pohodě dělat reklamu firmě, která je schopna obhájit i člověka, který svou nepozorností či pod vlivem alkoholu nebo drog někoho zabil?,“ utrhl se jeden fanoušek.
Karlos se však rozhodl uvést věci na pravou míru a fanouškům vysvětlit, jak se věci mají. „Velmi mě to mrzelo. Psalo mi hodně hipokritů, já ale neznám člověka, který by nikdy neudělal dopravní přestupek. Nikoho nenabádám, aby jezdil špatně. Každý z nás někdy udělal prohřešek za volantem a zaslouží si druhou šanci nebo maličkou pomoc,“ vysvětlil Karlos své záměry.
„Vůbec neospravedlňuji rychlou jízdu nebo alkohol za volantem. Nebuďte ale hypokriti, jako jsou ti lidé v komentářích,“ dodal Karlos. K jeho smůle však vyjádření moc nepomohlo, fanoušci mu totiž nevěřili ani slovo. Jeho vysvětlení je typický dialog, který si vysmyslel předem. Sledující Karlosovi vzkazují, že je pro peníze schopný udělat cokoliv.
Zdroj: Instagram, redakce